Impressies

Sdu ontwikkeltraject coaches Coachcenter


Sdu Uitgevers – Ontwikkelen van een interne coachpool

Sdu gelooft dat iedereen een coach verdient. En vanuit de visie om ontwikkelprojecten niet top-down aan te pakken maar juist vanuit de medewerkers zelf, ontstond het idee om een aantal werknemers intern op te leiden om verschillende aanspreekpunten te creëren voor coachvragen. Op deze manier kunnen  coachtrajecten laagdrempelig aangeboden worden. Met een Introductietraining Coaching op maat werd een pool van ‘Coaches Light’ gecreëerd.

Verder lezen
organisatie ontwikkeling leiderschap training


Coolblue – Stimuleren van ontwikkeling en doorgroei

Een grote speler in de e-commerce wilde hun 180 leidinggevenden trainen in het stimuleren van ontwikkeling en doorgroei van hun teamleden. Belangrijkste doel van de training was om alle leidinggevenden de inzichten en handvatten te geven om hun medewerkers optimaal te ondersteunen in het vertalen van factoren als potentie, passie en talent naar maximaal toegevoegde waarde voor de organisatie.

Verder lezen
organisatie team effectiviteit volwassenheid training ontwikkeling


Landal GreenParks – Stabiel leiderschap en beweeglijkheid

Een grote internationale organisatie binnen de leisure branche wilde gezien de sterke groei en de grote internationale ambitie een verdere slag maken met het professionaliseren van het bedrijf. Speerpunten hierin waren een solide basisstructuur, stabiel leiderschap en beweeglijkheid.

Verder lezen
teamontwikkeling organisatie ontwikkeling leiderschap feedback tools


Bekend ontwerp- & ingenieursbureau in de off-shore

Bij de junior ingenieurs van een bekend ontwerp- en ingenieursbureau in de offshore-industrie ontstond de behoefte zich naast alle aandacht die er was voor analytische vaardigheden verder te ontwikkelen in wat zij noemden ‘soft-skills’. Thema’s als presenteren, het voeren van discussies, luisteren, feedback geven en ontvangen en het positief beïnvloeden van anderen verdienden aandacht.

Verder lezen


Grote Nederlandse zorginstelling

Diverse ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie maakten dat van de 70 medewerkers van een cluster binnen een grote zorginstelling een andere manier van denken en doen nodig was dan zij voorheen gewend waren. Thema’s als een proactieve grondhouding, het nemen van verantwoordelijkheid voor eigen keuzes en handelen en open communicatie stonden hierin centraal.

Verder lezen
Coach de coach Pwc Coachcenter training inhouse maatwerk


PwC – Coach de coach

Voor PwC – Change & Leadership is een programma ontwikkeld voor de Change Consultants. Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Confronterend, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5
Leekerweide training Coachcenter Persoonlijke Professionele Effectiviteit maatwerk inhouse


Leekerweide – Persoonlijke & Professionele Effectiviteit

Voor een grote andere grote zorginstelling, Leekerweide, heeft Coachcenter een training ontwikkeld ter bevordering van de Persoonlijke & Professionele Effectiviteit. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8
  • Leerzaam, ”Alles is een keuze”, Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er ónder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9
Coachcenter training HR professionalisering maatwerk inhouse


ProPersona – HR professionalisering

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft Coachcenter een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,5
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9

Samenwerkingen

organisatie ontwikkeling training programma inhouse